meny

Prognos Sverige 2017-2019p

 

IRM:s senaste prognos för den svenska reklammarknaden presenterades den 6 december.

 

Innehåller omsättning och prognos per kvartal 2017-2019 uppdelat på nedanstående kategorier:

  • Nyhetsmedier (digitalt, storstad, landsort, kväll, gratis)
  • Intressemedier (digitalt, populär, fack, gratis)
  • Radio
  • Out-of-home
  • Rörlig bild (TV, bio, online video)
  • Direktreklam (ODR, ADR)
  • Internet (desktop & mobil display, sociala nätverk, online video, kataloger/eftertext, sök)

 

 


 

IRM ett oberoende, självfinansierat institut utan vinstintresse med uppdrag att kontinuerligt kartlägga reklam- och mediemarknaden i Sverige, Norge och Danmark. Läs mer om oss under "om irm" och "om statistiken".

 

För att beställa rapporten, vänligen fyll i nedanstående formulär.

 

Rapporten är på svenska och levereras till dig som PDF inom en arbetsdag från beställning.

Pris: 6 500 kr